Mám radost, když se lidé v mém okolí cítí příjemně, fit a v dobré kondici a jsem vděčná, když k tomu můžu přispět.

Mrzí mě totiž, když druzí mají pocity rozlámanosti, bolí je celé tělo, užívají léky proti bolesti a necítí se v dobré fyzické a psychické kondici.

Moje cvičení je založeno na osobní zkušenosti a pečlivém bádání

  • Hluboký stabilizační systém páteře – HSSSP
  • Periferie: cvičení s očima (okohybné svaly), prsty u rukou a u nohou, s nožní klenbou, masáže obličejových svalů
  • Fascie: obaly kolem všech svalů a orgánů tvořící „neviditelnou síť v našem těle“, které aktivujeme např. pohyby v diagonálách a správným dýcháním.
  • Specifické dýchání: unikátní a přitom jednoduchý systém dýchání optimálně napomáhá k zapojení svalů uložených v hlubokých vrstvách podél páteře a tzv. core (střed těla včetně pánevního dna).
  • Prvky vývojové kineziologie: cviky vycházející z pohybu dítěte v prvním roce života
  • Mindfulness (vědomá pozornost): při cvičení se soustředíme na provádění cviků podle přesných verbálních popisů, to vede k lepšímu uvědomění cviku i celého těla a vyplavování hormonů štěstí jako je dopamin a serotonin.

Praktické informace

Kde cvičím:

Domov Seniorů, Donovalská 2223 Praha 4 pondělí 18h a 19h

Cvičíme vždy během školního roku, necvičíme během školních prázdnin a o svátcích.

Cena

Kurz 10 lekcí: 130Kč (30K příspěvek na pronájem sálu, 100Kč se platí za odcvičenou lekci)
Jednorázový vstup: 150Kč

Rezervace lekce emailem: polakovapet77@gmail.com

Hlavní důvody, proč lidé u mě cvičí:

  • Lepší elasticita těla
  • Zlepšují se migrény
  • Dobře se cítí těhotné ženy
  • Do kondice se dostanou ženy po porodu
  • Vhodné při diastáze
  • Vhodné při chronických potížích – ostruha, problémy s kostrčí, SI zakřivením…
  • Vhodné při artróze
  • Pomáhá při skoliotickém držení páteře
  • Zlepšují se kožní problémy

JAK

  • Unikátní dechová technika
  • Jednoduché cviky
  • Masáže míčkem
  • Aktivace speciálních bodů


Cvičení terapeutické jógy

Výhody

  • Cvičení je určeno pro každého bez ohledu na věk, zkušenosti či zdravotní stav – cvičení uzpůsobíme individuálně
  • Pomůcky i podložky jsou k dispozici na místě
  • Není zapotřebí nic speciálního (cvičíme bosi i v „neznačkovém“ oblečení)
  • Stačí cvičit 1x týdně, výsledky jsou báječné

Osobní zkušenost

Samotnou mě dlouhá léta bolela kolena, měla jsem úraz, po operaci kolene mě začala bolet bedra a otékat druhé koleno, nevydržela jsem dlouho stát nebo sedět při řízení auta. Jednou jsem si při nesprávném cvičení hnula s plotýnkou. Necítila jsem dobře ani po psychické stránce.

Po cvičení, které jsem objevila, když se mi narodily děti, jsem se začala cítit pružnější a spokojenější, zlepšily se mi vyrážky. Tak jako celý život je cesta, ani já jsem neskončila jsem u úžasného kurzu instruktorky dětské a dospělé jógy u Hanky Luhanové a Olči Tajovské, ale inspirovala jsem se dál u Lenky Oravcové či Silvie Nikoličové. Ti všichni mě posunuli ve vnímání těla, propojenosti a lehkosti přístupu opravdu hodně daleko.

Učíme se správnému pohybu – prožít jej a zažít účinky

Stále se učím, stále čerpám nové informace, stále na svých lekcích ukazuji „tajemné“ obrázky o fasciích, pánevním dnu, krčních obratlech a propojenosti pohybu s činností mozku. V současné době vedu v překrásném sále v domově seniorů na Praze 11 dospělou jógu, která je terapeutická, obsahuje prvky rolfjogy a rolfpilates a je určena doslova pro každého. Využívám kurzy „Návod na tělo“ Zdeňky Šímové, které mi otevřely dveře ke správnému vnímání těla a pohybu: zásady lze přitom aplikovat v běžném životě.


Kdo se chce cítit ve formě v klidu a s radostí, objednejte se: polakovapet77@gmail.com

 „Petra vede lekce jemné jógy velmi milou a srozumitelnou formou, s citem dokáže reagovat na naše momentální fyzické potřeby. Atmosféra v příjemném prostředí Toulcova dvora je tak takřka rodinná. Jako maminka na mateřské, zde nacházím prostor pro obnovení své vnitřní rovnováhy a harmonie, jak fyzické, tak psychické. Cvičení je tak pro mě nejen relaxací, ale také skvělou kompenzací mnohdy náročné péče o aktivní batole.“

Běla H.

„Tělo je jako celek, cvičení není otrava, naučíme se být flow“