Institut náprav neurovývojových poruch

Věříme, že každé dítě může být spokojené a sebejisté“

Insitut náprav neurovývojových poruch

Tato nezisková organizace byla založena proto, že nám vadí trestání a medikace dětí v případech, kdy za to nemohou. A proto, že v České republice není dostatečně inovativní přístup v souladu s nejnovějšími poznatky v oblasti neurověd tak jako v například v Anglii či v USA.

Pomáháme tedy řešit problematiku poruch chování  a učení v České republice.

Sdružujeme odborníky: psycholog, speciální pedagog, pedagogové volného času, nutriční poradce, lektoři jógy a terapeutických cvičení, logoterapeut, ergoterapeut. Jsme podporováni pediatry a rehabilitačními lékaři.

Spolupracujeme s různými institucemi: v projektu Malá jóga, Naše škola, Scio škola….

Víme, že se jedná o nezralost (nervové soustavy) a neznalost (okolí). Proto je podle nás důležité správné cvičení dětí od 4 let a správný přístup rodičů a pedagogů. Snažíme se cílit na tyto oblasti  a děláme vše, co je v našich silách, aby naše činnost měla co největší dopad.

Náš program zaujal porotu v rámci akceleračního programu Impact First, kde jsme skončili na druhém místě mezi různými neziskovými projekty a s řadou z nich chystáme spolupráci.

Jsme aktivní v mnoha oblastech

  • Vzděláváme (školení do školek a škol)
  • Přednášíme (besedy pro veřejnost, pro školky a školy) „Jak rozvíjet hyperaktivní děti – místo trestů medikace cvičení na rozvoj hemisfér)
  • Cvičíme (individuální poradenství v Centru Celestra), skupinová cvičení ve školkách a školách (Smarty pro děti ®)

Principy skutečně fungují

  • Cvičení na odbourání primárních reflexů
  • Cvičení pro rozvoj mozkových hemisfér
  • Aktivity na dotvoření nervových spojů

Metody jsou renomované

Náš tým: Zdena Kohoutková, Broňa Formanová, Tereza Solilová, Simona Schwanková, Zuzana Brožová, Petra Poláková, Míša Pavelková, Stáňa Emmerlingová

Cvičení pomáhá

Ano, syn přestal být tolik roztěkaný, dodnes využívá některé cviky na soustředění. Syna bavily cviky prokládané básničkami, pozitivní přístup lektorky Petry. Rádi bychom poděkovali Petře za čas, podporu, pozitivní přístup a nápady, jak pracovat s dítětem, které se hůře soustředí ve škole. Bylo to nejen užitečné, ale i příjemné a zábavné. Jsme rádi, že to přineslo kýžené ovoce, ale zadarmo to nebylo. Je to o sebedisciplíně. Držíme palce všem, kteří se do toho vrhnou tak, jako my.

Lenka a Marcel R.“

V INNP pracujeme „od žíněnky ke stolu“

Pro více informací klikněte sem